dimarts, 10 de gener del 2012

BON ANY A TOTES!!!!

Primer de tot, BON ANY DE TOTHOM!!!! espero que aquest 2012 estigui ple d'alegries per totes vosaltres!!!!

Respecte la jubilació, ja m'encantaria ja tornar amb vosaltres, vaig estar sopant amb els mestres del centre d'adults i em van dir que el vostre professor es jubilava... i em van entrar unes ganes però no puc perquè ja estic a un altre centre...( que estic molt bé, però m'agradaria molt poder combinar-m'ho!!!)

Ah! quan tinguis una cosa en un format que no et deixi el blog penjar, intentar fer el següent:

- Obre el document amb el GIMP ( recorda a "Fitxer" i "Obre" i busques el document)
- Si no li vols fer res, doncs el guardes tal i com estava, vas a "fitxer" i "anomena i desa", i aquí està el secret, quan et demana com vols guardar el document poses el nom i jpg, un exemple: "postal.jpg" (recorda el puntet entre el nom i jpg que és el format) i després et sortirà una pantalleta i has de clicar "exportar" que vol dir canvi de format, i ja estarà!!!!

Doncs res, merci per pensar en mi, UN PETÓ MOLT GRAN I SORT AMB LA NOVA O EL NOU MESTRE/A!!!!

Estem en contacte!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada