diumenge, 11 de desembre del 2011

EI GUAPES!!!

Hola a totes!!!! jo porto una temporada sense mirar el bloc, i això no pot ser, així que intentaré mirar-ho cada setmana, perquè encara que us pogui semblar pel meu "despiste"  d'obrir el blog, us trobo molt a faltar!!!! Gràcies a vosaltres he après moltíssimes coses de l'ensenyament que mai, i torno a repetir MAI, oblidaré, i sí, tot gràcies a vosaltres. Intentaré passar-me un dia per l'escola, per veure com esteu!!!! primer parlaré amb el vostre nou professor a veure que li sembla...
Estic d'acord amb això de l'excel, però encara que no t'interessi el programa, t'ajudarà a entendre el tema de la informàtica i poder millorar amb programes d'imatge, molt més divertits!!!!!
Doncs res, us envio una foto meva del meu estiu ( a Kazakhstan) perque veieu com estic ( potser a dia d'avui amb 3 kg. més...).
Doncs res, un petunasu molt gran a totes!!!!! i sobretot cuideu-vos molt i disfruteu aprenent!!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada