dissabte, 27 d’agost del 2011

HOLA!!!!JA ESTIC AQUI!!!!!

Hola a totes i tots!!!ja estic per terres catalanes després de passar per "Kazajes" i manxegues, espero que les vostres vacances hagin anat mooooooolt bé!!!!!

Molt bé Marina, respecte al problema del Hoffman, quan escanejes una foto, i sobretot una foto petita, el problema és la resolució ( és a dir, si es veu millor o pitjor, el tema dels pixels, recordes?) i aquest tipus de fotos tenen una resolució baixa de manera que quan les intentes ampliar encara baixa més i es veuen fatal. Jo l'últim Hoffman que vaig fer amb fotos petites i escanejades, el programa sí que em deixava ampliar-les però m'avisava de que sortirien malament un cop imprès, i va ser així, pot ser, ara que han actualitzat el programa, directament no et deixen fer-ho perquè et sortiran malament i així s'estalvien problemes amb l'usuari.Jo el que vaig fer és deixar les escanejades al tamany que em sortien, no vaig trobar una altra solució.Segurament que no tens aquest problema amb les de la càmera digital, oi?

Un petó molt fort i pel que necessiteu, ara sí, ja estic per aquí i amb internet!!!!!

Ens veiem!!!!






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada